Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Wok Takeaway. Meer weten? Ontdek meer
Henk
26 jun 2026 om 20:16
de smaak was goed, temperatuur dik in orde! binnenkort weer bestellen!
Stefan
25 jun 2026 om 20:36
goed eten, waardeloze bezorger. Stond aan het verkeerde adres, wat hij niet wilde geloven. Bezorger vond dat ik het eten maar op moest halen bij het restaurant terwijl hij aan het verkeerde adres stond. Waardeloze service van deze bezorger.
Els
22 jun 2026 om 6:11
Iedere keer als we bestellen is het goed en optijd bezorgd.
Ton
20 jun 2026 om 19:54
was lekker .en mooi op tijd. en heel warm
Yolanda
18 jun 2026 om 19:56
Snel bezorgd, loempia was perfect gebakken en de bami en foe Yong hai en babi pangang waren heerlijk!
Rick
15 jun 2026 om 22:59
Snel bezorgd, goed warm nog!
Joke
15 jun 2026 om 18:11
Ze zijn een klant kwijt, bak klp-hawaii was voor een vierde met paprika gevuld, en uien in grote stukken weinig kip erin gevonden
Charlotte
14 jun 2026 om 19:37
Alles lekker behalve de babi pangang. Die was veel te lang gebakken en daardoor taai. Verder lekker gegeten en de bezorger was top!
Rina
11 jun 2026 om 20:58
smaakte heel goed
Nel
20 mei 2026 om 18:52
prima
Petra
15 mei 2026 om 19:53
was lekker
Marina
13 mei 2026 om 19:26
in de kip zaten hoop slechte stukken..saus eraf gespoeld en aan de hond gegeven